نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي

ایرانگردی

واکنش ها به مرگ بازیگر جوان بالیوود، از «نارندا مودی» تا «شاهرخ خان»

به گزارش آی فیلم2، «سوشانت سنگ راچپوت» هنرپیشه موفق سینمای بالیوود به عمر ۳۴ سالگی وفات نمود. جسد سوشانت روز یکشنبه، ۲۵ جوزا در خانه خودش واقع در شهر باندرا بمبی پیدا شد.

گزارش های ابتدایی حاکی از آنست که سوشانت سنگ راجپوت خودکشی کرده است. پولیس بمبی، با تایید مرگ وی‌ گفته است که تحقیقات در مورد چگونگی مرگ این هنرپیشه جریان دارد.

هفته پیش، «دیشا سالیان» که قبلاً مدیر برنامه‌های راجپوت بود به خاطر خودکشی از دنیا رفت. گزارش‌ها حاکی از این است که راجپوت به خاطر این مسئله بسیار افسرده بود.

به نقل از هندوستان تایمز، اغلب بازیگران معروف هند پیام های تسلیت خودشان را نسبت به مرگ این بازیگر منتشر کردند.

«آمیتاب بچن» در واکنش به خبر خودکشی بازیگر جوان بالیوود در صفحه اینستاگرام خود نوشت: چرا چرا چرا چرا سوشانت سینگ راجپوت! چرا به زندگیت خاتمه دادی؟ استعداد فوق العاده ش، اون ذهن زیباش، به آرامش رفت، بدون پرسش، بدونِ جستجو، چرا. نبوغِ محض بود و ذهنش زیباتر از نبوغش بود. خیلی از اوقات حالاتشُ با واژه های عمیق فلسفی بیان میکرد. هر کی نوشته هاشُ میدید، با شگفتی یا بی توجهی نسبت به معنای عمیقشون از کنارشون میگذشت. بعضیشون شگفتی بود، بعضی ایهام، بعضیشون هم شادیِ همراه با غم. کلامش سنجیده بود و همینطور حضورش در صحنه.
پایان دادن به زندگی یی که انقدر پربار بوده واقعا درست نیست.
زیاده روی در اغلب موارد ممکن است به افراط و تفریط منجر شود. چه ذهنیتی باعث میشه یه نفر به سمت خودکشی بره؟ ».

«شاهرخ خان» با انتشار تصویری از خود همراه «سوشانگ سنگ راچپوت» در صفحه اینستاگرام خود، مرگ او را شوکه دهنده خواند و نوشت: دلم برایش خیلی تنگ می شود...

«رونی اسکروالا» در توییتر خود نوشت: «چه چیزی باید در ذهن ما بگذرد که بخواهیم زندگی را رها کنیم. آدم هرگز نمی‌داند. خبر واقعاً نابودکننده‌ای بود. روحت شاد. او بیش از یک بازیگر بود. پر از انرژی و همیشه به اطرافیانش احترام می‌گذاشت. خیلی زود رفت.»

«آکشی کومار» نیز با اشاره به اینکه پس از شنیدن این خبر شوکه شده است در صفحه توئیتر خود نوشت:« یادم می‌آید او را در چیچوره تماشا کردم و به دوستم ساجد که تهیه‌کننده آن است گفتم چقدر از فلم لذت بردم و‌ای کاش بخشی از آن بودم. چه بازیگر با استعدادی بود. امیدوارم خدا به خانواده‌اش قدرت بدهد.»

حتی «نارندرا مودی» هم از راجپوت یاد کرد و در توییتر خود نوشت: «یک بازیگر جوان با استعداد که خیلی زود رفت. او در تلویزیون و فلم‌ها فوق‌العاده بود. ظهور او در دنیای سرگرمی باعث الهام بخشیدن به خیلی‌ها شد و او نقش‌آفرینی‌های به یادماندنی از خود به جا گذاشته است. درگذشت او شوکه‌کننده بود. به خانواده و هوادارانش فکر می‌کنم.»

 راجپوت با نقش آفرینی در نخستین فلم اش بنام «کیا پوچی» در سال ۲۰۱۳ به سینمای بالیوود راه پیدا کرد. وی قبل از بالیوود در برنامه ها و سریال های تلویزیونی هند کار می‌کرد که در سریال مشهور تلویزیونی «رویترا ریشتا»  چندین جایزه بدست آورد.

 فلم «ام اس دونی: قصه نا گفته» در سال ۲۰۱۶، «کیدارنت» در سال ۲۰۱۸ و فلم «چی چوری» در سال ۲۰۱۹ از جمله‌ی بهترین فلم های سوشانت سنگ راجپوت به شمار میروند که بهترین نقش‌ را در آنها ایفا نموده است.

 جدیدترین فلم راجپوت بنام «دل بیچاره» میباشد که تا کنون راهی سینما نشده است.

سال ۲۰۲۰ به سالی فاجعه‌بار برای بالیوود بدل شده است و چهره‌های سرشناسی، چون عرفان خان، ریشی کاپور، وجید خان را پیش از این در همین سال از دست داده است.

این مطلب را به اشتراک بگذارید